sobota, 10 maja 2014

Spring day

Witam! Dziś wraz z moją rodzinką wybraliśmy się na naszą działkę w celu rekreacji. Postanowiłam zrobić troszkę zdjęć by się z wami podzielić.



                                                        Takie stokrotki uzbierałam :)



                                     

                                                 


                                           
                                       Moje Mel by Melissa się sprawdziły znakomicie. Niebawem będzie wpis    o  nich,ponieważ są godne uwagi :)


 

                                           A tu tulipan schował nam się w piwoniach :)





                                           Dokarmiałam nawet kotkę ciężarną. ;)



                                               
                                                  W tym roku truskawki będą bardzo szybko.



W taki sposób minął mi dzisiejszy dzień, który mogę zaliczyć do udanych. Właśnie dostałam spontaniczny telefon od przyjaciółki i idziemy na karuzelę :):)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz